Small teaching online. Applying learning science in online classes.


Download file
Autor*in(nen): Darby, Flower & Lang, James
Jahr: 2019
Dokumenttyp: Sammelband
Publikationstyp(en): Praxisorientiertes Dokument
 
Themen: Blended Learning/E-Learning, Hochschuldidaktik/Lehr-Lern-Formate, Mentoring/Tutoring
 
Weblink
ISBN: 978-1-119-61909-3

Abstract

The concept of small teaching is simple: small and strategic changes have enormous power to improve student learning. Instructors face unique and specific challenges when teaching an online course. This book offers small teaching strategies that will positively impact the online classroom. This book outlines practical and feasible applications of theoretical principles to help your online students learn. It includes current best practices around educational technologies, strategies to build community and collaboration, and minor changes you can make in your online teaching practice, small but impactful adjustments that result in significant learning gains.

Zitation

Darby, Flower & Lang, James (2019). Small teaching online. Applying learning science in online classes. San Francisco, CA: Jossey-Bass. Abgerufen von https://www.wiley.com/en-us/Small+Teaching+Online%3A+Applying+Learning+Science+in+Online+Classes-p-9781119619093.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)