Integrating Academic Recognition and Quality Assurance. Practical Recommendations.


Download file
Autor*in(nen): Centre for Quality Assessment in Higher Education; Academic Information Centre; National Agency for Quality Assessment and Accreditation of Spain; Catalan University Quality Assurance Agency; Commission des Titres d ́Ingénieur; European Association for Quality Assurance in Higher Education; Norwegian Agency for Quality Assurance in Education; Dutch organisation for internationalisation in education & Agency for the Quality of the Basque University System
Jahr: 2019
Dokumenttyp: Graue Literatur
Publikationstyp(en): Bildungspolitisches Dokument
 
Themen: Anrechnung/Anerkennung, Qualitätsmanagement
 
Weblink

Zitation

Centre for Quality Assessment in Higher Education; Academic Information Centre; National Agency for Quality Assessment and Accreditation of Spain; Catalan University Quality Assurance Agency; Commission des Titres d ́Ingénieur & European Association for Quality Assurance in Higher Education et al. (2019). Integrating Academic Recognition and Quality Assurance. Practical Recommendations.. Vilnius. Abgerufen von https://eua.eu/downloads/content/lireqa_recommendations_final_version_web.pdf.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)