International Higher Education. Special issue #102.


Download file
Herausgeber*in(nen): Altbach, Philip & Witt, Hans
Jahr: 2020
Dokumenttyp:
Publikationstyp(en): Theoretisches Dokument
 
Themen: Blended Learning/E-Learning, Internationalisierung
 
Weblink

Abstract

This special issue of International Higher Education focuses on the many challenges relating to the COVID-19 crisis, how it is affecting higher education around the world at the national, institutional, and individual levels, and what some of the future implications may be. Without question, this unexpected global pandemic will have a very significant impact on higher education worldwide. This issue provides perspectives from the front lines of the crisis in real time and on all continents. We thank all our authors for providing us with information and insights in record time.

Zitation

Altbach, Philip & Witt, Hans (2020). International Higher Education. Special issue #102. Abgerufen von https://www.internationalhighereducation.net/api-v1/article/!/action/getPdfOfArticle/articleID/2922/productID/29/filename/article-id-2922.pdf.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Wissenschaftliche Weiterbildung an Hochschulen: Herausforderungen und Handlungsempfehlungen

Ergebnisbroschüre 3

Eva Cendon, Uwe Elsholz, Karsten Speck, Uwe Wilkesmann, Sigrun Nickel (Hrsg.) u. M. v. Annika Maschwitz (HS Bremen) (2020)

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)