The Impact of Covid-19 on Higher Education around the World. IAU Global Survey Report.


Download file
Autor*in(nen): Marinoni, Giorgio; van’t Land, Hilligje & Jensen, Trine
Jahr: 2020
Dokumenttyp: Graue Literatur
Publikationstyp(en): Theoretisches Dokument,Empirisches Dokument
 
Themen: Evaluation
 
Weblink

Abstract

In order to better understand the disruption caused by COVID-19 on higher education and to investigate the first measures undertaken by higher education institutions around the world to respond to the crisis, the International Association of Universities (IAU) decided to launch the IAU Global Survey on the impact of COVID-19 on higher education around the world. It was available online and open from 25 March until 17 April 2020. It received 576 replies from 424 universities and other Higher Education Institutions (HEIs) based in 109 countries and two Special Administrative Regions of China (Hong Kong and Macao).

Zitation

Marinoni, Giorgio; van’t Land, Hilligje & Jensen, Trine (2020). The Impact of Covid-19 on Higher Education around the World. IAU Global Survey Report. Paris. Abgerufen von https://www.iau-aiu.net/IMG/pdf/iau_covid19_and_he_survey_report_final_may_2020.pdf.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Wissenschaftliche Weiterbildung an Hochschulen: Herausforderungen und Handlungsempfehlungen

Ergebnisbroschüre 3

Eva Cendon, Uwe Elsholz, Karsten Speck, Uwe Wilkesmann, Sigrun Nickel (Hrsg.) u. M. v. Annika Maschwitz (HS Bremen) (2020)

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)