Delivering High-Quality Instruction Online in Response to COVID-19.


Download file
Autor*in(nen): O’Keefe, L.; Rafferty, J.; Gunder, A. & Vignare, K.
Jahr: 2020
Dokumenttyp:
Publikationstyp(en): Praxisorientiertes Dokument
 
Themen: Blended Learning/E-Learning, Lernmanagementsysteme
 
Weblink

Abstract

This playbook is a collaboration between the Online Learning Consortium (OLC), the Association of Public and Land-grant Universities (APLU), and the Every Learner Everywhere Network with support from the Bill & Melinda Gates Foundation. It is designed to serve as a concise guide in addressing faculty needs for online course design, teaching, and continuous improvement. This guide will provide you with the information you need to get started (and keep going!) at any level, along with resources for more in-depth information or assistanc

Zitation

O’Keefe, L.; Rafferty, J.; Gunder, A. & Vignare, K. (2020). Delivering High-Quality Instruction Online in Response to COVID-19. Online. Abgerufen von https://www.everylearnereverywhere.org/wp-content/uploads/Faculty-Playbook_Final.pdf.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Wissenschaftliche Weiterbildung an Hochschulen: Herausforderungen und Handlungsempfehlungen

Ergebnisbroschüre 3

Eva Cendon, Uwe Elsholz, Karsten Speck, Uwe Wilkesmann, Sigrun Nickel (Hrsg.) u. M. v. Annika Maschwitz (HS Bremen) (2020)

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)