Learning to live with it: Reflections on surviving critical times from Irish adult education.


Download file
Autor*in(nen): Barter, Derek & Grummell, Bernie
Jahr: 2020
Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel
Publikationstyp(en): Theoretisches Dokument,Empirisches Dokument
 
Themen: Blended Learning/E-Learning, Digitalisierung, Evaluation
 
Weblink
 

Int by nc sa 88x31
Dieses Werk ist lizenziert unter einer Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International Lizenz.


Abstract

These are indeed ‘critical times’ as the title states in more than one sense. Critical for population health in the short and medium term certainly, but also critical for us as adult educators in how we manage our being and doing as we transition from proximity to remoteness and distance. We hope this paper, based on student evaluations and tutor feedback, captures some of our shared experiences and reflections about living with uncertainty, learning in uncertainty and finding hope in emerging possibilities.

Zitation

Barter, Derek & Grummell, Bernie (2020). Learning to live with it: Reflections on surviving critical times from Irish adult education. eucen Studies. eJorunal of University Lifelong Learning, 4 (1), 31-36. Abgerufen von https://eucenstudies.files.wordpress.com/2020/11/ejournal2020_fullversion_newfinal.pdf.






alle Publikationen anzeigen

Ähnliche Publikationen

Ergebnisbroschüren

Wissenschaftliche Weiterbildung an Hochschulen: Herausforderungen und Handlungsempfehlungen

Ergebnisbroschüre 3

Eva Cendon, Uwe Elsholz, Karsten Speck, Uwe Wilkesmann, Sigrun Nickel (Hrsg.) u. M. v. Annika Maschwitz (HS Bremen) (2020)

Qualifizierung von Akteuren offener Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Annika Maschwitz, Katrin Brinkmann (Hrsg.) (2017)

Weiterbildung und Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Ergebnisbroschüre

Anke Hanft, Ada Pellert, Eva Cendon, Andrä Wolter (Hrsg.) (2015)

Teilstudien

Zielgruppen Lebenslangen Lernens an Hochschulen

Teilstudie 1

Andrä Wolter, Ulf Banscherus, Caroline Kamm (Hrsg.) (2016)

Organisation und Management von Weiterbildung und Lebenslangem Lernen an Hochschulen

Teilstudie 2

Anke Hanft, Katrin Brinkmann, Stefanie Kretschmer, Annika Maschwitz, Joachim Stöter (2016)

Theorie und Praxis verzahnen. Lebenslanges Lernen an Hochschulen

Teilstudie 3

Eva Cendon, Anita Mörth, Ada Pellert (Hrsg.) (2016)